Alcar

ALCAR laatu

ja tekniikka

Korkeinta laatua ja tekniikkaa vanteiden tuotannossa

Laaja-alaisten AEZ-, DOTZ-, DEZENT-, ALCAR STAHLRAD- ja DOTZ SURVIVAL -tuotevalikoimien ansiosta ALCAR täyttää kaikki asiakkaiden vaatimukset henkilöautojen jälkimarkkinoiden alumiini- ja teräsvanteiden markkinasegmentissä. Välttämättömät edellytykset tälle ovat korkeimmat laatukriteerit ja näiden standardien jatkuva seurantaja ja tuotteiden testaaminen.

Kaikkien alumiinivanteiden koko valmistusprosessin aikana suoritetaan jatkuvia testejä korkeimpien laatukriteerien mukaisesti mittatarkkuuden, materiaalin homogeenisuuden, pintakäsittelyn, tiheyden ja visuaalisten vikojen osalta. TÜV Austria ja TÜV Nord tarkastavat uudet mallit ja vanteen kehitystyöt suurimmalle kantavuudelle ennen tuotannon hyväksyntää.

Alumiinivanteiden tuotanto
AEZ, DOTZ ja DEZENT

14 tuumasta 22 tuumaan asti

ALCAR:n päivittäinen alumiinivanteiden tuotanto Saksassa yli 5000 kpl rajan.

 ALCAR Leichtmetallräder Produktion GmbH Neuenradessa Saksassa on ALCAR Group:n tärkein alumiinivanteiden tehdas. Vuotuinen tuotantomäärä on 1,2 miljoonaa alumiinivannetta, mukaan lukien kaikki henkilö-, maasto- ja pakettiautojen vanteet 14-22 tuuman koossa tuotemerkeiltä AEZ, DEZENT ja DOTZ. Asiakkaitamme ovat ALCAR-jälleenmyyjät ja jakelukumppanit ympäri maailmaa.

ALCAR STAHLRAD

ALCAR Stahlrad on markkinajohtaja Euroopan teräsvanteiden jälkimarkkinoilla.

Yrityksen omassa tuotantolaitoksessa ALCAR RUOTE SA, italiankielisessä Sveitsin osassa, voidaan valmistaa yli 2 miljoonaa teräsvannetta vuodessa. Kaikki 110 työntekijää varmistaa, että noin 18 000 tonnia korkealaatuista terästä muutetaan alkuperäisiä osia vastaaviksi laatutuotteiksi vuosittain. Korkeimman laadun lisäksi ALCAR-teräsvanteille on ominaista nopea saatavuus.

Teräsvanteiden tuotantoa "Laadukkasti valmistettu Sveitsissä".

ISO 9001 SERTIFIKAATTI
Saksalainen tekninen sertifiointilaitos TÜV on sertifioinut ALCAR WHEELS GMBH -laadun laadunhallintaa varten. Tämä sertifikaatti tarkistetaan ja uusitaan vuosittain, ja se takaa parhaan laadun ja jatkuvan kehityksen vannemallien ja asiakaspalvelun kehittämisessä.