joulupukin reki
Dotz, vauhtia, viehätystä ja erityinen reki

Vuoden loppu on aina erityistä aikaa. Lämpötila ulkona laskee, ihmiset viettävät enemmän aikaa yhdessä ja ilmassa on pirullinen tuoksu...

Mutta DOTZ:lla on ollut aiemmin lämminhenkistä joulua ja romantiikkaa vanhassa reessä. Nyt on aika uuden kulkuvälineen. Pohjoisen DOTZ-tallissa piilee helmi. Tämä vauhdikas, viehättävä ja onnekas kulkupeli, joka säteilee iloa. 

Yhdessä 669 hv ja 780 Nm, kokeiltu ja testattu.  DD1 Drifter on oikea valinta kiireiselle henkilölle. Kun otetaan vielä huomioon, että hän tulee toimittamaan lukuisia lahjoja ympäri maailmaa.  

santa advent christmas drift dotz wheels felgen santa advent christmas drift dotz wheels felgen

Sivuluisun taikaa
Tirolin Alpit tarjoavat "Joulupukille" eli kilpa-ajaja Dominic Tirochille täydellisen ympäristön, joka antaa vapaasti hallita maagista voimaansa. Ja tallin ovi aukeaa! Porojen vetämä reki on mennyttä aikaa, piparin tuoksu on korvattu bensiinin hajulla. Joulupukki esittää hengästyttäviä kurveja ja massiivista driftaamista. DOTZ miehistö otti henkeäsalpaavia kuvia, huolimatta lämpötiloista ja lumisateesta. Nämä tekisivät jopa pohjoisnavan ylpeäksi.

Tässä piilee kuitenkin pieni mutta. Pidä kiinni! Tämän vuonna lapset saattavat joutua odottamaan lahjojaan hieman pidempään...

santa advent christmas drift dotz wheels felgen santa advent christmas drift dotz wheels felgen

JOULUPUKIN ystävät
DOTZ on tyytyväinen siihen, että hullu ajatus on tuottanut ainutlaatuisen projektin. DOTZ kiittää Innsbruckin matkailua heidän tuestaan sekä sponsoreita, kuten VREDESTEIN, SPIESS HECKER, MAGNA TUNING ja REMUS.

Niin paljon talviunta... 1. joulukuuta Joulupukin reki käynnistää joulun odotuksen! 
 
santa advent christmas drift dotz wheels felgen santa advent christmas drift dotz wheels felgen

ESITTELYAUTON TIEDOT:

DOTZ DD1

Vetoakseli: takaveto
Moottorin iskutilavuus: 3246 cc
Suurin teho: 492 kW/669 hv
Suurin vääntömomentti: 780 Nm
Moottori: E46 M3 - S54 suora V6 moottori, räätälöity Mishimoto intercooler välijäähdytin, Carillon taotut männät, 1000 cm3 ruiskusuuttimet, erillinen ECU, räätälöity REMUS pakoputkisto
Vaihteisto: 6-vaihteinen manuaalinen UUC ratti/kytkinpaketti
Kori: täydellinen PRIOR Design M3-runko, Carbonfibre Dynamicsin hiilikuituteippaus, Carbonfibre Dynamicsin hiilikuituhihna, facelift-tyylin LED takavalot, viimeistely Hotrod Hangar
Kattoteline: Thule

Aerodynaaminen paketti: Alkuperäinen Itävaltalainen Nordmann kuori 1,80 paremman kääntymisen ajaksi, 100 % orgaaninen
Käynnistysalusta: Pakettien jakelujärjestelmä, jossa automaattinen ajokulman käynnistyslaite - käynnistäminen automaattisella driftausmoodilla.

VANTEET:

DOTZ SP5 X-Mas-Edition Custom Finish 

Mitat 8.5 x 20 / 9.5 x 20
Viimeistely: käsinmaalattu, punainen sisäkehä värillä Nordpol Manufaktur Elf no. 367
Valmistus: valettu, yksiosainen, 5 pulttisella kiinnityksellä